Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Sjuk helg!

Publicerad 2014-01-26 17:50:50 i Övrigt,

Har ägnat hela helgen till att ligga sjuk, började redan i onsdags med att jag kännde mig hängig.Men blev aldrig så mycket mer av det tills på lunchrasten i fredags då det bara slog på med feber och fadderullan. Kämpade mig igenom de längsta timmarna i mitt liv känndes det som. Och sov i stort sett hela fredagen när jag kom hem och igår. Men nu är jag fit for fight igen! Jobbat extra massa den här veckan så det tar på kroppen så klart. Nu ikväll upptäckte jag att jag fått mail från Nelly.com med 70% på massor av varor så klickade hem lite fina saker.
 
Billigt är bra ! 426 kr för dessa fina saker som egentligen hade kostat 1422 kr!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela