Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Retro hysterin med en tjång av pysselhysteri!

Publicerad 2014-01-19 14:07:00 i Övrigt,

Stör mig lite på att retro har blivit populärt! Jag har alltid gillat retro och annorlunda saker. Precis som min man, Så det var väl handen i handsken när vi upptäckte detta. Men det är lite tråkigt att folk som egentligen inte uppskattar vädret av retro saker har anamat stilen bara för att. Tycker det är för jävligt att se hur folk köper bord från 40 talet och andra ting som de sedan målar vitt och tycker det ser så Shabby Shict ut!
Gamla brudkistor dyker upp på varenda förbannad pysselsida nuförtiden där de dumma människorna skriver hur de tänker måla det vitt! De förstör historien bakom möblen! Och de leder oss till denna pysselhysterin det är decopauge och DIY! Ursäkta men decopauge är så jävla fult! Jag behöver inte kommentera det mer va?
 
brudkista,hantverk,vit,vitt,målad,målade möbler,före och efter,före och efter renovering,kök,vardagsrum,sovrum,barnrum,hall,badrum,trädgård,arbetshörna,tvättstuga
Bildkälla:http://www.styleroom.se/tags/m%C3%A5la%20brudkista
 
 
BildKälla: http://edit423.com/tag/decoupage-trays/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela