Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Konsten att plötsligt kunna flyga i väg...

Publicerad 2014-01-18 14:13:12 i Gastric Bypass,

Snart firar mitt nya jag 1 år, en månad kvar ca sen jag befann mig i jesus på korset ställning. Något av det värsta och bästa jag gjort... Jag befinner mig på 57 kg just nu. Känner att det är dags att stanna på vågen men det tänkte jag redan för 10 kg sen, Egentligen var jag nöjd för 20 kg sen. Jag har snart gått ner 50 kg. Det är nästan halva mig. Vad hände med den andra halvan?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela