Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Det låter dumt...

Publicerad 2014-01-20 17:48:37 i Övrigt,

Snart dags för löning, Jag har nästan inte handlat ett enda plagg sedan jag gick ner i vikt, Det är sant! Jag har på ca 50 kg endast handlat en jacka och en tröja! Jag har inte haft något arbete på ett halvår och då har inte heller kläder varit prioriterat!Jag hade turen och fick ärva lite kläder av min syster. Men det mesta är för stort där  med!
Så det låter kanske dumt Men jag måste handla kläder när löningen inträffar! Jag har ett par jeans och de är för stora! Har googlat runder men finns ingenting som ser ut som jag. En identitetskris på gång? Vem är jag och vad har jag för stil?! Nu när jag inte behöver titta efter stora storlekar längre. Jag kan välja och vraka eftersom jag nu mera kommer i XS/S. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-01-23 18:04:26

Unna dig! :) jag kan förstå att det är svårt att veta vem man är efter en sån operation (jag har vänner som genomgått den!) men du kommer hitta dig själv!
Bara ut på stan & testa testa testa! & ha ROLIGT! :)

Svar: Ja jag ska ut och ge mig själv en heldag på stan :) Ja att ha roligt är viktigt och försöka se sitt nya jag i speglen :D
Louise Petersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Petersson

Genomgick en gastric bypass 2012.Gått ner 50 kg. Älskar att Baka,Laga mat och spela tv spel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela